Керiвник закладу:
Кукоба Свiтлана Iванiвна
Освіта повна вища, Полтавський державний педагогiчний iнститут iм.В.Г.Короленка,1992
Педагогiчний стаж – 25 рокiв
Стаж керiвної посади – 15 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя – спецiалiст вищої категорiї
Заступники
директора з навчально-виховної роботи:
Красуляк Петро Михайлович
Освiта повна вища, Львiвський державний унiверситет iм.Iвана Франка, 1984
Педагогiчний стаж – 33 роки
Стаж керiвної посади – 26 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя – спецiалiст вищої категорiї
Онанко Леся Миронiвна
Освiта повна вища, Львiвський державний унiверситет iм.Iвана Франка, 1986
Педагогiчний стаж – 31 рiк
Стаж керiвної посади – 13 рокiв
Звання – вчитель-методист
Категорiя – спецiалiст вищої категорiї
Коляда Олена Богданiвна
Освiта повна вища, Львiвський державний унiверситет iм.Iвана Франка, 1997
Педагогiчний стаж – 20 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя – спецiалiст вищої категорiї
Єгорова Лариса Михайлiвна
Освiта повна вища, Львiвський державний унiверситет iм.Iвана Франка, 1992
Педагогiчний стаж – 23 роки
Стаж керiвної посади – 8 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя – спецiалiст вищої категорiї
Андрусяк Василь Петрович
Освiта повна вища, Львiвський державний унiверситет iм.Iвана Франка, 1980
Педагогiчний стаж – 26 рокiв
Стаж керiвної посади – 4 роки
Рiвень
квалiфiкацiї педагогiчних працiвникiв:
Всього працiвникiв - 119
З них педагогiв – 99
- спецiалiст вищої категорiї - 63
- спецiалiст I категорiї - 9
- спецiалiст II категорiї - 6
- спецiалiст - 1
|
- створення рiвних можливостей для здобуття якiсної освiти;
- упровадження нового змiсту освiти, заснованого на формуваннi компетентностей, потрiбних для успiшної самореалiзацiї в суспiльствi;
- застосування в освiтньому процесi педагогiки, що ґрунтується на партнерствi мiж учнем, учителем i батьками;
- мотивацiя вчителя на свободу творчостi й професiйний розвиток;
- орiєнтацiя освiтнього процесу на потреби учня, дитиноцентризм;
- органiзацiя наскрiзного процесу виховання, який формує загальнолюдськi цiнностi;
- створення сучасного освiтнього середовища;
- запровадження децентралiзацiї та ефективного державно-громадського управлiння, що надасть школi реальну автономiю;
- iнтеграцiя дiяльностi школи у свiтовий освiтнiй простiр;
- забезпечення рацiонального використання публiчних коштiв, покращення матерiально-технiчної бази школи. |