Керiвник закладу:
Мокрiй Iрина Ярославiвна
Освiта вища, Львiвський державний унiверситет iм. Iвана Франка, 1995.
Педагогiчний стаж - 29 рокiв
Стаж керiвної посади – 6 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя - Спецiалiст вищої категорiї
Заступники
директора з навчально-виховної роботи:
Пастухова Надія Володимирівна
Освiта вища, Луцький державний педагогiчний iнститут iм. Лесi Українки, 1988.
Педагогiчний стаж - 34 рокiв
Стаж керiвної посади – 9 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя - спецiалiст вищої категорiї
Касьянова Наталiя Йосипiвна
Освiта вища, Рiвенський державний iнститут культури, 1981.
Педагогiчний стаж - 36 рокiв
Стаж керiвної посади – 26 рокiв
Звання – старший вчитель
Категорiя - спецiалiст вищої категорiї
Рiвень
квалiфiкацiї педагогiчних працiвникiв:
Всього працiвникiв - 52
З них педагогiв –33
- спецiалiст вищої категорiї - 14
- спецiалiст I категорiї - 7
- спецiалiст II категорiї - 4
- спецiалiст - 8
Проблема, над якою працює школа:
"Розвиток ключових компетентностей учнiв та їх пiдготовка до успiху в сучасних умовах життя". |
1. Удосконалювати змiст, форми i методи навчально - виховного процесу на засадах гуманiзацiї та демократизацiї освiти шляхом:
- забезпечення кожному учневi (вихованцевi) рiвного доступу до якiсної освiти;
- здiйснення постiйного монiторингу показникiв роботи школи та педагогiчних працiвникiв для вчасного коригування та прийняття управлiнських рiшень щодо вдосконалення їхньої дiяльностi;
- створення передумов для: пiдвищення соцiального статусу вчителя, престижу його професiї;
- змiцнення навчально-матерiальної бази школи, її комп’ютерiзацiї;
- забезпечення комплексного пiдходу до вирiшення завдань з охорони здоров’я i життя дiтей, належного мiнiмального рiвня життєвих компетенцiй;
- особистiсно-зорiєнтованого пiдходу до навчання i виховання учнiв (вихованцiв);
- оптимального використання прогресивних педагогiчних технологiй на основi активiзацiї та iнтенсифiкацiї навчально - виховного процесу, ефективностi управлiнської дiяльностi;
- удосконалення системи нацiонального виховання учнiвської молодi, утвердження учнiвського самоврядування як необхiдної форми громадянського виховання; - виховання громадської свiдомостi учнiв, патрiотизму, нацiональних традицiй, моралi, поваги до державних символiв України;
- забезпечення безумовного виконання всiх норм законодавства iз захисту дiтей пiльгових категорiй та iнших учасникiв навчально-виховного процесу;
2. Розвивати творчу активнiсть педагогiв, пiдвищувати їх квалiфiкацiйний та професiйний рiвень.
3. Вдосконалювати систему планування та координацiї всiх ланок навчально-виховного процесу, внутрiшньо-шкiльного контролю, iнформацiйного та науково-методичного забезпечення дiяльностi школи.
4. Продовжувати профiлактичну роботу з правового виховання.
5. Посилити контроль за викладанням i якiстю знань, умiнь i навичок учнiв з предметiв iнварiантної складової навчального плану.
6. Продовжити роботу щодо впровадження проектних технологiй в навчально-виховний процес.
7. Вжити всiх необхiдних заходiв iз забезпечення економного споживання енергоресурсiв, води .
8. Забезпечити поповнення матерiальної бази для продовження комп'ютеризацiї всiх напрямкiв дiяльностi школи. |